درون من

ادبیات

درون من

ادبیات

خیرمقدم به خودم

سلام 

من امروز با راهنمایی یک دوست بزرگوار این وبلاگ رو راه انداختم که کله ام رو بتکونم ببینم توش چیه. امیدوارم چیزهای به درد بخوری توش باشه. شما هم خوش اومدید.

نظرات 8 + ارسال نظر
یوسف سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

موفق باشید

یوسف جان . خوشحالم که اینجایی . مثل همیشه راهنمایی ام کن لطفاْ.

پروانه چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

«به شهرم یکى مهربان دوست بود
تو گفتى که با من به یک پوست بود»

فردوسی
__________________________

سهیلای گرامی مهربان دوستم
با آمدنت بسیار شادمان گردیدم.

پروانه چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

حالا برم سر نام قالب وبلاگت:

درون قالب وبلاگت که خیلی خوشمزه است.

تو از اونایی هستی که درون و برونت یکیه.

دلتنگی هم که بسیار قشنگ و گویاست.

بی صبرانه منتظر دیدارهای بیشتر با تو دوست گرامی در اینجا هستم.

‌بروانه جان . این بنجره رو تو به روی من باز کردی. ازت ممنونم. میدونم مه باهام میمونی.

نیلوفر پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ

یا مراد
سلام سلام
چقدر شعرتو دوست داشتم
چقدر از خوندنت و شنیدنت هم خوشحال شدم و هم غافلگیر

برای تو و آقای یوسف که همیشه راهنمائیت می کنه و پروانه خانم، دوستی که پوستته و همیشه پنجره های جدیدی رو باز میکنه، آرزوی شادی و آرامش قلب دارم
در پناه عشق ، در پناه خدا

گل گلدون من . نیلوفرجان .
به خونه ی من خوش اومدی. ممنون از محبتت و دعات . همیشه اینکاررو بکن.

sassan پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

kheili mobarake, sheret ham kheili ghashang bood, omidvaram edame bedi!

ممنون از اینکه بهم سرزدی و غلط ام را هم گرفتی . تازه دارم ادیت کردنشان را یاد می گیرم.
دوستت دارم همیشه با لیلا جونم.

احمد آلمانی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

سهیلا جان ،
درود بر تو و بر شهامتت.
از نوشته هاپیت لذت بردم . برات آرزوی بردباریدارم.
به " ئیمیل " هام جواب بده بیشتر خوشحال میشم.

ahmad pounaki

محمد شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحالم از اینکه می بینم فعالیت جدیدی رو شروع کردید. براتون آرزوی موفقیت دارم. در ضمن وبلاگتون رو bookmark کردم که براحتی بتونم به اون سر بزنم و از نوشته هاتون استفاده کنم.

سلام محمد جان٬ خوش اومدی .

rozita پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام رزی جونم ..خیلی خوش اومدی مرسی که بهم سر زدی .. یازهم تشریف بیارین بی زحمت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد