درون من

ادبیات

درون من

ادبیات

گذشته

برای تو نمی نویسم این بار 

که برای خودم 

به بهانه ی خودم 

به بهانه ی بهانه ی خودم 

و به بهانه ی لبخندی  

که دیرزمانی است کویری بیش نیست 

 

دیگر نیستی تا هراس از بودنم را مزمزه کنی  

دیگر نیستی تا ببینی 

نبودنت را چگونه نفس می کشم 

دیگر نیستی تا ببینی 

...نیستی 

 

شاد بودنت مرا بس 

حتی در آن هنگام که درحصار تنهائیم 

از شیره ی جانم 

به دور خود پیله می بندم  

و از لابه لای تارهای نازک اش 

به دوردست مه آلود خیره میشوم  

 

رها شده ام 

..............

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://se-pi-dar.blogsky.com

آرزو می کنم در آن دور دست های مه آلود بهترین و شادترین لحظات در انتظارت باشند.

شهرزاد نازنینم . دلم روشنه . برای همه روزهای بهتری در راهه . دوستت دارم.

mohsen چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.sorkhamasabz.blogfa.com

sherat male khodete
?
ghashange be manam ye sar bezan bebin che jooriye

آقا محسن . وبلاگتون با مزه است . دستتون درد نکنه . از ابراز لطفتون هم ممنونم.

پروانه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://parvazbaparwane.blogspot.com

رهایی ات پاینده

دوستت دارم همیشه

عزیز دلم
قربون محبت ات برم من . خوشحالم کردی .

فیروز پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

دور دست مه آلود روشن باد

با بهترین آرزوها

درگذشت مادر نازنینتون رو تسلیت میگم . روحشون شاد .به لطف الهی و دوستان گرامی آینده ی همه مون روشن تر خواهند شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد